شهادت سرباز وظیفه در عملیات پلیس کرمان
کد خبر: 4205433
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

شهادت سرباز وظیفه در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگيری مأمور يگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طی اين درگيری سرباز وظيفه «يونس محمدی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و يک سرباز مجروح شد.

سرباز وظيفه شهید يونس محمدیبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار ناصر فرشيد، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: صبح امروز، ۲۴ اسفندماه مأموران يگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در رودبار‌جنوب از توابع کرمان هنگام پايش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و دستور ايست دادند.

وی افزود: پس از دستور ايست مأموران يگان تکاوری خودرو اقدام به تير اندازی نموده و طی اين درگيری سرباز وظيفه «يونس محمدی» به شهادت رسيد و سرباز وظيفه «امیدرضا دستجردی» از ناحيه دست و پهلو مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام ارشد پليس با بيان اينکه در اين درگيری يکی از اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسيد و يکی ديگر از اشرار مسلح دستگير و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: مأموران جان بر کف پليس تمام توان خود را برای حفظ امنيت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار فرشيد با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگيری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسيده در منطقه جنوب‌شرق کشور اظهار کرد: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنيکف و مقاديری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبريک و تسليت شهادت شهيد گرانقدر شهيد«يونس محمدی» به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اين که حال همرزم مصدوم بستری در بيمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تشييع پيکر مطهر اين شهيد عزيز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha