اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4204846
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل انتقال خون استان کرمان فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در نوروز و ماه مبارک رمضان در دو شیفت کاری را اعلام کرد و گفت: افراد روزه‌دار می‌توانند با خوردن وعده سحری مناسب و نوشیدن مایعات کافی، اقدام به اهدای خون کنند.

ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در نوروز و ماه مبارک رمضان در دو شیفت کاری را اعلام کرد و گفت: افراد روزه‌دار می‌توانند با خوردن وعده سحری مناسب و نوشیدن مایعات کافی، اقدام به اهدای خون کنند و از اجر معنوی این امر خداپسندانه بهره‌مند شوند.

وی افزود: حداقل سن قابل قبول برای اهدای خون ۱۶ تا ۱۸ سال (بارضایت ولی یا قیم) و حداکثر سن ۶۵ تا ۷۰ سال است. بانوان هر چهار ماه یک‌بار و آقایان هر سه ماه یک‌بار در سال می‌توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

شکوهی افزود: مرکز اهدای خون بلوار ۲۲ بهمن صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و مراکز اهدای خون شهرستان‌های سیرجان، جیرفت، بم و رفسنجان صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و عصر روزهای زوج از ساعت ۱۹ تا ۲۲ آماده پذیرش اهداکنندگان به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین‌ماه است و اهداکنندگان می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir زمان دلخواه خود را برای اهدای خون انتخاب کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با بیان اینکه نیاز به خون و فراورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است، گفت: از مردم دیار کریمان می‌خواهیم تا در روزهای پایانی سال بیماران را فراموش نکرده و با اهدای خون خود لبخند زندگی را به آنها هدیه دهند.

انتهای پیام
captcha