شخصیت‌های مسلمان 15 کشور زائر عمره شدند
کد خبر: 4197846
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

شخصیت‌های مسلمان 15 کشور زائر عمره شدند

دومین دسته از زائران عمره برنامه «مهمانان رحمان» متشکل از 250 شخصیت مسلمان از 15 کشور مختلف جهان به دعوت وزارت امور اسلامی و ارشاد عربستان وارد مدینه شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، دومین و آخرین دسته از زائران بیت‌الله الحرام که در برنامه «مهمانان رحمان» حضور دارند، روز گذشته، 14 بهمن وارد مدینه منوره شدند. این برنامه از سوی وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان برگزار می‌شود.

آخرین گروه از مهمانان این برنامه شامل 250 شخصیت برجسته اسلامی به نمایندگی از 15 کشور از قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی، شامل بوسنی و هرزگوین، آلبانی، کوزوو، مقدونیه، کرواسی، اسلوونی، مونته‌نگرو، صربستان، یونان، بلغارستان، رومانی، لهستان، بریتانیا، برزیل و آرژانتین بودند که وارد مدینه منوره شدند.

 مهمانان این برنامه در مدت اقامت خود در مدینه منوره علاوه بر انجام مناسک عمره، در برنامه‌های تدارک دیده شده از جمله زیارت مسجد قبا و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی مدینه شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، برنامه «مهمانان رحمان» در 15 دوره قبلی خود میزبان 3250 زائر عمره زن و مرد از میان چهره‌های برجسته مسلمان از سراسر جهان بوده است.

انتهای پیام
captcha