برنامه‌ریزی‌ها برای رشد فعالیت‌های اقتصادی فارس در حال انجام است
کد خبر: 4192597
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
مدیرکل صمت فارس:

برنامه‌ریزی‌ها برای رشد فعالیت‌های اقتصادی فارس در حال انجام است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از برنامه‌ریزی برای رشد فعالیت‌های اقتصادی استان فارس در ابعاد مختلف نظیر تسهیل و رفع موانع تولید، توسعه صنایع پیشرفته و... خبر داد.

حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صمت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نشست مشترک حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با سعید مصفا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و رضا رضوی، مدیر شعب بانک صنعت و معدن استان فارس امروز، 17 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.

در این نشست  در راستای توسعه و فراهم کردن زیرساخت‌ها و زیربناهای واحدهای صنعتی، تسهیل تأمین مواد اولیه و اخذ تسهیلات، رفع تعهدات ارزی و... جهت افزایش تولید و صادرات و اشتغالزایی و رفع مسائل و مشکلات درمنطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صمت فارس در این نشست با تأکید بر لزوم و ضرورت توسعه زیرساخت طرح‌های صنعتی، تولیدی و افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه شیراز گفت: منطقه ویژه اقتصادی کوتاه‌ترین، نزدیک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر برای جابه‌جایی کالا‌ها است که ضمن تکمیل زیرساخت‌ها و با حضور سرمایه‌گذاران و تولید کالا‌های کمی و کیفی در این مجموعه رشد تولید، توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اشتغال پایدار ارتقای صادرات کالا‌های غیرنفتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای تسهیل و رفع موانع، توسعه صنایع پیشرفته، مزیت‌دار، احیا و نوسازی نیز فرآیند بهره‌برداری واحد‌های صنعتی و تولیدی جهت رشد فعالیت‌های اقتصادی در استان برنامه‌ریزهای لازم تبیین و تدوین و در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha