زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود
کد خبر: 4191137
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
رئيس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان:

زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود

علیرضا منظری‌توکلی با بیان اینکه زنده‌‌یاد سعید کاظمی‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود، گفت: امیدواریم جوانان با مطالعه زندگی این دانشمند و دیگر شهدای دانشمند راه و رسم آنها را در زمینه علم و پژوهش ادامه دهند.

علیرضا منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانعلیرضا منظری‌توکلی، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان واحد شهید سلیمانی، در گفت‌و‌گو با ایکنا با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حدیث حضرت علی(ع) «العِلمُ سُلطانٌ: علم، قدرت است»، گفت: در هر دوره تاریخی از ادوار مختلف زندگی بشر کسانی که علم برتر داشتند بر جهان نیز برتری داشتند.

وی با بیان اینکه زنده‌‌یاد سعید کاظمی‌آشتیانی یکی از کسانی است که نسبت به جهاد علمی متعهد و پایبند بود، افزود: این تعهد آن‌چنان بود که در کشوری که پس از جنگ خسارت‌های بسیاری دیده بود توانست با تحقیقات و تلاش شبانه‌روزی خود و با کار، پژوهش و اقدام و پژوهشکده رویان را ایجاد و کارهای بزرگی را در این زمینه انجام دهد.

منظری‌توکلی اظهار کرد: زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی می‌تواند الگوی بزرگی برای دانشمندان و دانشجویان ما باشد و امیدواریم جوانان با مطالعه زندگی این دانشمند و دیگر شهدای دانشمند ایران با زندگی این بزرگان آشنا شده و راه و رسم آنها را در زمینه علم و پژوهش در پیش بگیرند.

انتهای پیام
captcha