یادمان شهدای گمنام بروجرد رونمایی شد + عکس
کد خبر: 4183562
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

یادمان شهدای گمنام بروجرد رونمایی شد + عکس

یادمان شهدای گمنام بروجرد به مناسبت هفته بسیج طی مراسمی در شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس رونمایی شد.

رونمایی یادمان شهدای گمنام بروجردبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثاگران لرستان، به مناسبت هفته بسیج یادمان شهدای گمنام، امروز، یکم آذرماه با حضور مسلم رضایی، فرماندار بروجرد، اسماعیل صارمیان، رئیس حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و خانواده شهدا در شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد رونمایی شد.

مسلم مرادی، فرماندار بروجرد در این مراسم که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: مردم غزه با الگوگیری از مقاومت و ایثار شهدای انقلاب اسلامی امروز در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: الگوپذیری از شهدا و صبر و ایمان خانواده شهدا سبب مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی شده است.

مرادی با تأکید بر اینکه باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و این مهم در مقام عمل باید اتفاق بیفتد، گفت: ایثار و صبر خانواده شهدا مثال‌زدنی است.

وی با تأکید بر اینکه در مسیری که قدم برمی‌داریم باید با اخلاص عمل و تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه عمل شود، گفت: همه ما مدیون شهدا بوده و باید تلاش کنیم که از مسیر شهدا منحرف نشویم.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و باید در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا قدم برداریم، گفت: امروز محور مقاومت از شهدای انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha