بیانیه مشترک امام جمعه تشیع و تسنن هشجین در محکومیت جنایات اسرائیل
کد خبر: 4176225
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

بیانیه مشترک امام جمعه تشیع و تسنن هشجین در محکومیت جنایات اسرائیل

بیانیه مشترک امام جمعه تشیع و تسنن هشجین در محکومیت جنایات اسرائیل و حامیانشان صادر شد.

بیانیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، بیانیه مشترک امام جمعه تشیع و تسنن هشجین در محکومیت جنایات اسرائیل و حامیانشان صادر شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم 
وَقَٰتِلُوهم حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتنَة وَیَکُونَ ٱلدِّینُ کُلُّهُۥ لِلَّهِۚ فَإِنِ ٱنتَهَواْ فَإِنَّ ٱللَّهَ بِمَا یَعمَلُونَ بَصِیر. (انفال/۳۹)
ترجمه: و با آنان بجنگید تا هیچ نوع فساد و فتنه (و خونریزى و ناامنى) بر جا نماند، و دین [در سراسر گیتى]ویژه خدا شود؛ پس اگر از فتنه بازایستند (با آنان نجنگید) زیرا خدا به آنچه انجام مى دهند، بیناست.

عزیزان در همه‌ی عصر‌ها ظالمی بوده، اما روش برخورد با آن‌ها و عواقب ظالمان باید مورد توجه قرار گیرد که این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.

رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی با حمایت مادی و معنوی، حامیان ناپاکش از جمله امریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه، جنایت علیه بشریت انجام دادند و در این جنایاتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را که خودشان اعلان پناه امن آن بیمارستان را داده بودند، به شهادت رسانده است. 

ان شاءالله توجه آزادی‌خواهان جهان و مجاهدت مجاهدان راه خدا بنا بر وعده الهی به عذاب دشمنان منجر می‌شود.

ضمن محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، بار دیگر از همه آزادی خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان‌های حقوق به اصطلاح بشری، می‌خواهیم ضمن محکوم کردن این ظلم‌های آشکار، هر اقدامی را برای پایان دادن به موجودیت این رژیم خبیث و نسل کشی اش انجام دهند.

والسلام علی عبادالله الصالحین 
۲ربیع الثانی ۱۴۴۵

علی صفابخش 
امام جمعه بخش خورش رستم 

حکمت اله رمضانی 
امام جمعه اهل سنت هشجین»

انتهای پیام
captcha