طوفان‌الاقصی پیش‌زمینه عملیات‌های سنگین‌تر علیه اسرائیل است
کد خبر: 4174500
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

طوفان‌الاقصی پیش‌زمینه عملیات‌های سنگین‌تر علیه اسرائیل است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه عملیات طوفان‌ الاقصی توانایی انجام عملیات‌های سنگین‌تر علیه این رژیم را از قوه به فعل رساند، گفت: این عملیات به همه دنیا فهماند که گنبد آهنین هم توان مقاومت در برابر مردان الهی ندارد.

حجت‌الاسلام حسن عسکری مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید باهنرحجت‌الاسلام حسن عسکری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان، در گفت‌وگو با ایکنا از استان در خصوص اهمیت و دستاوردهای عملیات طوفان‌ الاقصی با بیان اینکه مهمترین هدف جنبش حماس در هدف قرار دادن شهرهای صهیونیستی، نشان دادن توانایی خود در حمله به عمق خاک اراضی اشغالی و به هم ریختن هیمنه و عظمت پوشالی رژیم صهیونسیتی بود، گفت: حماس در غافلگیری محض توانست به این هدف دست پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید باور کنیم و جوامع بین‌المللی را به این باور برسانیم که ملت فلسطین از توانایی و اراده لازم برای دفاع از حقوق خود برخوردار شده است، افزود: در رسیدن به این بلوغ، جمهوری‌ اسلامی و مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی نقش زیادی داشته‌اند اما اقدامات و طراحی این عملیات طوفانی بر عهده مقاومت حماس و مجاهدت فلسطینی‌ها است.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: طرح اتهاماتی همچون نقش ایران در عملیات طوفان‌ الاقصی قطعاً با هدف توجیه شکست سنگین رژیم صهیونیستی و همچنین ترمیم وجهه شکسته شده هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی صورت می‌گیرد که لازم است با کار رسانه‌ای این واکنش مضحک رژیم صهیونیستی و هم فکرانشان را خنثی کرد.

وی افزود: پیام این عملیات به همه دنیا به‌ویژه کشورهای عربی که سال‌ها به جای حمایت از فلسطین، با این رژیم جعلی همراهی می‌کردند این بود که بدانند این رژیم جعلی قدرتش قدرت پوشالی است نه قدرت حقیقی و قدرت حقیقی در سایه ایمان به خدا محقق می‌شود. عملیات طوفان‌ الاقصی به همه دنیا فهماند که گنبد آهنین هم توان مقاومت در برابر مردان الهی ندارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر با بیان اینکه این عملیات نشان داد رژیم اسرائیل از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم در ضعف شدید به سر می‌برد، ادامه داد: شماره معکوس برای نابودی این رژیم آغاز شده است. به طور قطع عملیات طوفان‌ الاقصی توانایی انجام عملیات‌های سنگین‌تر علیه این رژیم را از قوه به فعل رساند و به زودی شاهد عملیات‌های پیچیده‌تر از سوی جوانان و مردان غیور فلسطینی خواهیم بود و خبرهای شیرین‌تری در راه است.

حجت‌الاسلام عسکری در پایان حمایت‌ها از عملیات طوفان‌ الاقصی را موجب تقویت حماس و روحیه گرفتن رزمندگان مقاومت فلسطینی دانست و اظهار کرد: این حمایت‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از فلسطین، سبب پرنشاطی و سرحالی این نیروها شده و علیرغم جنایاتی که رژیم صهیونسیتی بر آنها وارد کرده هیچ ضعفی در مقاومت فلسطین مشاهده نمی‌شود.

گفت‌وگو از عطیه باقری، دبیر ایکنای کرمان

انتهای پیام
captcha