همایش جهاد تبیین در آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4167633
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

همایش جهاد تبیین در آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد

همایش یک روزه جهاد تبیین و بصیرت افزایی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و با شرکت روسا و شورای معاونین نواحی و مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

همایش جهاد تبیین در آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، همایش یک روزه جهاد تبیین و بصیرت افزایی 18 شهریور ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و با شرکت روسا و شورای معاونین نواحی و مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، در این همایش با بیان اینکه انسجام سازمانی در تشکیلات سازمان ها از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است، اظهار کرد: نیروی انسانی به عنوان یک عامل تاثیر گذار در بهبود این امر به حساب می‌آید و آموزش و پرورش به عنوان یک سازمانی که به تولید شخصیت و نیروی انسانی ماهر برای خود و سایر ارگان ها می‌پردازد، دارای اهمیت بسیاری می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مدارس به عنوان یک کارگاه جواهر سازی یاد کرد و گفت: تربیت و آموزش دانش آموزان دارای ظرافت فوق العاده‌ای می‌باشد.

قاسمیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت کشور که فرموده‌اند «ما نزدیک قله هستیم»، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز کشور ما بر روی موضوعات کلان جهان تاثیرگذار است و اگر ضعفی نیز در داخل کشور داشته باشیم به جهت عدم هماهنگی بین سازمان‌ها روی می‌دهد.

وی خاطر نشان ساخت: برگزاری جلسات جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات معلمان به جهت مرجعیت معلمان در مقابل قشر دانش آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار است که لازم است برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری این گونه جلسات برای فرهنگیان انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بر لزوم استحکام سازمانی قوی برای عدم تاثیر پذیری بیرونی در آموزش و پرورش را مهم دانست و خاطر نشان ساخت: برای رسیدن به موفقیت باید منفعت سازمانی را بر منفعت فردی در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha