آخرین مهلت مسابقه «یک فریم هم‌مسیر حبیب» دانشگاهیان سراسر کشور اعلام شد
کد خبر: 4167504
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

آخرین مهلت مسابقه «یک فریم هم‌مسیر حبیب» دانشگاهیان سراسر کشور اعلام شد

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل «یک فریم هم‌مسیر حبیب» ویژه دانشگاهیان سراسر کشور خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه پایان ماه صفر جاری است.

مسابقه «یک فریم هم‌مسیر حبیب»، دانشگاه شیراززهرا قاسمی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مسابقه «یک فریم هم‌مسیر حبیب» ویژه دانشگاهیان سراسر کشور خبر داد و گفت: این برنامه مسابقه عکاسی با موبایل ویژه برنامه پیاده‌روی کربلاست.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو محور عکاسی (تک عکس و مجموعه عکس) و کلیپ یا مستند روایی با موضوعات نقش زنان در بزرگداشت حماسه حسینی؛ اربعین حسینی با قرآن، گامی عظیم در راستای وحدت و همگرایی اسلامی و اتحاد ملل مختلف در سایه‌سار اربعین، مشتی کوبنده بر هتک‌کنندگان قرآن برگزار می‌شود.

قاسمی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پایان ماه صفر جاری اعلام کرد و افزود: جوایز هر بخش این مسابقه شامل هدایای نفیس یا هزینه سفر کربلا است.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز با بیان اینکه تعداد عکس ارسالی به این مسابقه آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از دوربین و موبایل این عکس‌ها را تهیه کنند، گفت: مسابقه مذکور ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۲۲۷۴۶۱۵۵۲ در نرم‌افزار ایتا ارسال کنند، گفت: همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت‌های https://zil.ink/booyesibeharam و https://zil.ink/quranshirazu ارسال کنند.

قاسمی یادآور شد: این برنامه از سری برنامه‌های هشتمین یادواره فرهنگی هنری ملی و بین‌المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان بوده و با مشارکت کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha