مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی در زنجان است
کد خبر: 4158184
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
سرپرست بهزیستی استان زنجان:

مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی در زنجان است

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات، مراکز تامین و توسعه و شیرخوارگاه ثمین‌تاب آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات خیرین نیک‌اندیش است.

مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی در زنجان است

نعمت ملکی، سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، صبح امروز ۴ مرداد در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از خیرین به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی، عنوان کرد: از نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری مددجویان بهزیستی و اهدای نذری به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده‌های نیازمندان را دارند، دعوت می‌کنیم تا در کنار سایر کمک‌های مومنانه، از فرصت معنوی ایام محرم استفاده کرده و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند و کم‌برخوردار اختصاص دهند.

وی یادآور شد: خیرین می‌توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام و خاص و دیگر راه‌های یاری، همراه و یاری‌گر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق شماره حساب: ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

انتهای پیام
captcha