برگزاری ۹۵ هزار نفر ساعت آموزش ویژه نیروهای مسلح کرمان
کد خبر: 4152132
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
طی سال گذشته

برگزاری ۹۵ هزار نفر ساعت آموزش ویژه نیروهای مسلح کرمان

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه در سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرائم خاص نظامیان رسیدگی می‌شود، گفت: در سال ۱۴۰۱ در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان ۹۵ هزار نفر ساعت برای نیروهای مسلح مستقر در استان کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی توکلی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان امروز، ۱۲ تیرماه در نشست خبری با بیان اینکه نقش رسانه در اصلاح جامعه بر کسی پوشیده نیست، گفت: رسانه هم می‌تواند امیدبخش باشد و هم یأس و ناامیدی ایجاد کند لذا رسانه‌ها رسالت بزرگی بر دوش دارند و آیینه عملکرد مسئولان هستند.
 
وی با بیان اینکه در سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرایم خاص نظامیان در حوزه وظایف خود رسیدگی می‌شود و بررسی سایر جرایم برعهده دادسرای عمومی و انقلاب است، اظهار کرد: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح یکی از مواردی است که در چند سال اخیر پیگیری می‌شود و در این راستا در سال ۱۴۰۱ در سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان ۹۵ هزار نفر ساعت برای نیروهای مسلح مستقر در استان کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی برگزار شد که بسیار اثرگذار بود.
 
توکلی تصریح کرد: کمیسیون‌هایی در نیروهای مسلح وجود دارند که نحوه پیشگیری از وقوع جرم را بررسی و بسترهای وقوع جرم در نیروهای مسلح را از بین می‌برند. برای نمونه یکی از موضوعات فرار سربازان از محل خدمت خود است که علت‌یابی و بسترهای آن از بین می‌رود که توفیقات خوبی در این زمینه داشتیم.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان با بیان اینکه اعلام آمار عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح محرمانه است، گفت: تمام تلاش ما در حوزه پیشگیری از وقوع جرم است و در مجموع جرایم نظامیان در استان کرمان کاهش یافته است.
انتهای پیام
captcha