پایش فعالیت 2000 واحد تولیدی توسط بسیج در فارس
کد خبر: 4149431
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

پایش فعالیت 2000 واحد تولیدی توسط بسیج در فارس

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیج با اشاره به تلاش‌های بسیج برای کمک به رونق تولید گفت:‌ تاکنون 2 هزار واحد تولیدی توسط بسیج پایش و عارضه‌یابی شده است که این رقم تنها برای سال گذشته 600 واحد صنعتی و 90 واحد معدنی بوده است.

امیر جاهدی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیجبه گزارش ایکنا از فارس، امیر جاهدی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیج امروز، 31 خردادماه در همایش توانمندسازی مسئولان سازمان‌ها و مدیران کانون‌ها و کلینیک‌های صنعت و معدن استان‌های جنوب کشور که در شیراز در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید گفت: در استان فارس 62 شهرک صنعتی با 100 هزار نفر اشتغال داریم که همچنان ظرفیت بالایی در آن خاموش مانده است.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی اظهار کرد: اگر واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل فعال شوند، می‌تواند اشتغال تا سه برابر ظرفیت فعلی باشد.

جاهدی در آماری پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته در استان گفت: تاکنون 2 هزار واحد تولیدی توسط بسیج پایش و عارضه‌یابی شده است که این رقم تنها برای سال گذشته 600 واحد صنعتی و 90 واحد معدنی بوده است.

وی از برپایی 250 جلسه کلینیک صنعت و میز مشاوره در سال 1401 خبر داد و گفت: در سال گذشته 122 واحد کوچک به ظرفیت تولید واقعی نزدیک شده‌اند که هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیج همچنین گفت: همه همچون یدی واحد و به دنبال صحبت رهبری که گفتند تولید کلید حل مشکلات است، بی وقفه تلاش خواهیم کرد.

حسین پناهی، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس نیز در خصوص این همایش گفت: به مدت دو روز میزبان مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون‌ها و مسئولان کلینیک‌های صنعت و معدن از استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و فارس در شیراز هستیم.

وی با اشاره به اینکه همایش مذکور تا فردا (پنجشنبه، یکم تیرماه) ادامه دارد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی افراد حاضر در حوزه های صنعت و معدن است.

به گفته پناهی از حضور اساتید کشوری در حوزه مشاوره عارضه‌یابی، بهبود کسب و کار و شناسایی نیازهای فناورانه استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha