بهره‌مندی ۳۰۳ مددجوی بهشهری از خدمات بیمه‌های اجتماعی
کد خبر: 4147130
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر بیان کرد:

بهره‌مندی ۳۰۳ مددجوی بهشهری از خدمات بیمه‌های اجتماعی

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر گفت: در سال جاری ۳۰۳ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر از خدمات بیمه‌های اجتماعی به‌صورت کامل بهره‌مند شدند.

موسی جباری

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، موسی جباری، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۴۰ خانوار از خدمات این نهاد در این شهرستان بهره‌مند هستند، گفت: در سال جاری ۳۰۳ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر از خدمات بیمه‌های اجتماعی به‌صورت کامل بهره‌مند شدند.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، بهره‌مندی آن‌ها از خدمات بیمه‌های اجتماعی است تا بتوانند در آینده از مزایای حق بازنشستگی و تأمین آینده آن استفاده کنند.

جباری تصریح کرد: پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان در این مدت برای ۳۰۳ نفر به تفکیک طرح‌های اشتغال ۱۳ نفر و پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان زن سرپرست خانوار ۱۳۶ نفر از منابع دولتی کمیته امداد صورت گرفته و تأمین شده است و ۱۵۴ نفر هم بیمه روستایی و عشایری هستند. سرانه پرداخت بیمه زنان سرپرست خانوار ۹۵۰ هزار تومان بیان شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر با بیان اینکه در سال گذشته ۸ نفر از مددجویانی که مبلغ بیمه اجتماعی آن‌ها از طرف کمیته امداد شهرستان طی سالیان گذشته واریز می‌شد، بازنشسته شده و از سازمان تأمین اجتماعی، مستمری دریافت می‌کنند، گفت: هدف از بیمه مددجویان، توانمندی و ایجاد درآمد پایدار، ارتقای سطح اعتماد به نفس آن‌ها و حفظ منزلت اجتماعی مددجویان است.

انتهای پیام
captcha