سپاه مقتدرتر از همیشه در مقابله با متخاصمین ذره‌ای تعلل نخواهد کرد
کد خبر: 4135980
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

سپاه مقتدرتر از همیشه در مقابله با متخاصمین ذره‌ای تعلل نخواهد کرد

فرمانده سپاه اهر گفت: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل و عقب نشینی نخواهند کرد.

سرهنگ سیفی، فرمانده سپاه اهرسرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تبریک فرا رسیدن عید فطر و سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همیشه سرافراز در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران اسلامی آماده و حاضر است.

وی افزود: سپاه پاسداران این درخت تنومند انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی راحل که در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ تاسیس شد در آغاز دشمنان انتظار نداشتند این نهاد مردمی به این سرعت رشد پیدا کرده و امروز به یک قدرت عظیم نظامی در منطقه و جهان تبدیل شود.

سیفی ادامه داد: امروز پر واضح است سپاه پاسداران که زاییده انقلاب شکوهمند اسلامی است و همچنان خاصیت انقلابی خود را حفظ کرده همیشه و به خاطر همین شاخصه مورد طمع و تخریب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بوده و هر روز با توطئه‌ها و بهانه‌هایی می خواهند بر پیکره این نهاد مردمی صدمه وارد کنند، ولی دشمنان باید بدانند نیروهای بسیج و سپاه با روحیه انقلابی خود در راه دفاع از حریم انقلاب اسلامی و در جنگ اعتقادی خود گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای هیج جغرافیا و مرزی را نمی شناسند.

وی افزود: نیروهای ارزشمند سپاه با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) آماده جانفشانی و مجاهدت در راه خدا است و هر کجا ناله مظلومی شنیده شود آنجا صدای الله اکبر پاسداران به گوش می رسد.

فرمانده سپاه اهر همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه در طول عمر پربرکت نظام و انقلاب افزود: سپاه مقتدر همیشه در همه صحنه‌های انقلاب دوشا دوش مردم و کمک حال مردم و مسئولان نظام و انقلاب بوده و در راستای رسیدن به اهداف و آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران ذره ای کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

وی به قدرت بالای نظامی و تجهیزاتی سپاه در دفاع از ایران اسلامی در خارج از مرزهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: سپاه مقتدر در بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج از مرزها جواب کوبنده و انتقام سخت گرفتند که از جمله آن در ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا، برخورد قاطع با گروهک تروریستی پ ک ک در مرزها و داعش در عراق و سوریه، پاسخ جدی به برخی اقدامات تروریستی و تجاوزات دشمنان و بمباران مواضع آنها در عین الاسد و دیرالزور، حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل و… می باشد.

فرمانده سپاه اهر گفت: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل و عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha