آمادگی ۲۰ موزه استان کرمان برای بازدید مسافران نوروزی
کد خبر: 4126475
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

آمادگی ۲۰ موزه استان کرمان برای بازدید مسافران نوروزی

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

موزه

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان از توزیع ۱۵۰ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در نوروز ۱۴۰۲ در بین گردشگران خبر داد و اظهار کرد: این اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان، ۲۵ هزار نقشه و ۸۰ هزار بروشور شهرستان‌های استان، پوستر و کارت پستال است.

وی با بیان اینکه اقلام تبلیغاتی در مبادی ورودی شهر، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پایگاه‌های هلال احمر، مکان‌های تاریخی،فرهنگی و ... توزیع می‌شود، افزود: موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان بهترین مکان برای توزیع این اقلام است و با توجه به حضور راهنمایان گردشگری در این اماکن، به راحتی می‌توان گردشگران را به سوی دیگر جاذبه‌های گردشگری این استان سوق داد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اظهار کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

انتهای پیام
captcha