تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان در پی بارش برف و باران
کد خبر: 4113770
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان در پی بارش برف و باران

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران در روز چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه خبر داد.

تعطیلی مدارس

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران در روز چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه خبر داد و گفت: آموزش حضوری در مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان رفسنجان تعطیل و آموزش از طریق فضای پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان رابر به علت سردی هوا و یخ زدگی سطح معابر خبر داد و افزود: مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان نیز با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس مدارس دهستان سیرچ از توابع منطقه شهداد بیان کرد: مدارس منطقه شهدا نیز با توجه به سردی هوا و آبگرفتگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با دو ساعت تأخیر به فعالیت خود را آغاز می کنند.

باهری گفت: مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در فیض‌آباد راور و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه بخش کوهساران راور و مدارس دوره ابتدایی روستاهای خورند، بغیجان و ریحان از توابع شهرستان راور تعطیل است.

وی از تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهر رفسنجان و مس سرچشمه با توجه به برودت هوا با آبگرفتگی معابر خبر داد و افزود: آموزش در این مدارس به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

باهری گفت: آموزش حضوری در مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه نوق و همچنین مدارس دهبکری و ابارق از توابع شهرستان بم امروز تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان زرند از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر خبر داد.

باهری گفت: با توجه به تعطیلی مدارس متوسطه دوم در برخی از مناطق امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha