اساتید دفاع مقدس نقش موثر و حساسی در اشاعه جهاد تبیین دارند
کد خبر: 4095417
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

اساتید دفاع مقدس نقش موثر و حساسی در اشاعه جهاد تبیین دارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس از ضرورت‌ها است و در این میان اساتید دفاع مقدس نقش موثر و حساسی در این راستا دارند که باید توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به لحاظ کمی و کیفی در کلاس‌های درس و مجامع دانشگاهی برای دانشجویان تشریح کنند.

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی 7 آبان ماه در نشست آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس اظهار کرد: مقاومت و وحدت از بهترین راه‌ها برای مقابله با دشمنان و عقب راندن آن‌ها است و تا زمانی که ملت ایران یکپارچه و متحد در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستادگی کنند دشمنان مایوس می‌شوند.

وی افزود: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عملیاتی کردن جهاد تبیین مهمترین راه ناکام گذاشتن دشمنان است و بر همین اساس لازم است مسئولان و متولیان امر این مهم را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند زیرا با جهاد تبیین می‌توان با دشمنانی که سعی در وارونه جلوه دادن حقایق دارند مقابله کرد.

سرهنگ وحیدی بیان کرد: چهار شاخصه جهاد تبیین شامل واجب، عینی، فوری و همگانی است که با اعتقاد و باور قلبی می‌توانیم در نهضت جهاد تبیین آینده‌ روشن‌تری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس یکی دیگر از ضرورت‌ها است و در این میان اساتید دفاع مقدس نقش موثر و حساسی در این راستا دارند که باید توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به لحاظ کمی و کیفی در کلاس‌های درس و مجامع دانشگاهی برای دانشجویان تشریح شود.

انتهای پیام
captcha