درخشش پسران خوزستانی در مسابقات قرآن وزارت آموزش و پرورش
کد خبر: 4073710
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

درخشش پسران خوزستانی در مسابقات قرآن وزارت آموزش و پرورش

دانش‌آموزان پسر استان خوزستان در بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به 6 رتبه برتر دست یافتند.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: دانش‌آموزان پسر استان خوزستان در بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که به میزبانی تبریز برگزار شد، به شش رتبه دست یافتند. 

وی گفت: حسین جنادله در پایه دهم در رشته اذان رتبه دوم، حسین سپهری در رشته مداحی رتبه پنجم، حسین غبیشاوی در رشته قرائت ترتیل رتبه پنجم، علیرضا عطاف در رشته حفظ 10 جزء رتبه سوم، فرهاد شاخی در پایه یازدهم در رشته اذان رتبه پنجم و محمدقائم جعفری در پایه دهم در رشته حفظ عمومی رتبه سوم را به دست آوردند. 

بلاسم بیان کرد: همچنین دختران دانش‌آموز استان خوزستان شرکت‌کننده در بخش آوایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امشب به تبریز اعزام می‌شوند؛ 13 دانش‌آموز دختر شامل 8 شرکت‌کننده در رشته‌های تحقیق و ترتیل و 5 شرکت‌کننده در رشته حفظ عمومی و ویژه در این دوره از مسابقات حضور دارند. 

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: نتایج گروهی تیم‌های استانی شرکت‌کننده در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش پس از پایان مسابقات پژوهشی که در آخر مردادماه در مشهد برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha