سرود «سلام فرمانده» در بروجرد اجرا می‌‏شود
کد خبر: 4060693
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
با مشارکت هزار نفر؛

سرود «سلام فرمانده» در بروجرد اجرا می‌‏شود

فرماندار بروجرد گفت: سرود «سلام فرمانده» شنبه، ۲۱ خرداد مصادف با میلاد حضرت امام رضا(ع) با حضور هزار نفر از دانش‌آموزان در بروجرد اجرا خواهد شد.

مجید منعمی، فرماندار بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید منعمی، فرماندار بروجرد امروز، نهم خرداد در جمع خبرنگاران از اجرای سرود «سلام فرمانده» در بروجرد خبر داد و گفت: سرود هزار نفری سلام فرمانده روز شنبه، ۲۱ خرداد مصادف با میلاد حضرت امام رضا(ع) ساعت شش عصر با حضور خانواده‌های دانش‌آموزان و مردم و مسئولان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرود هزار نفری سلام فرمانده در بروجرد با حضور ابوذر روحی، خواننده این اثر برگزار خواهد شد، گفت: همه موارد امنیتی و ترافیکی برای اجرای سرود در نظر گرفته خواهد شد تا مردم و خانواده‌های دانش‌آموزان در محیطی امن و خاطری آسوده به اجرای سرود بپردازند.

منعمی با بیان اینکه آتش‌نشانی و آمبولانس و گروه امدادی لازم هم در محل اصلی اجرای سرود که آخر تختی تعیین شده است، مستقر خواهند شد، اضافه کرد: سرود سلام فرمانده که در وصف امام زمان(عج) و به صورت یک پویش در بیشتر مناطق کشور در حال اجراست با حضور پرشور یک هزار نفر از فرزندان دختر و پسر دهه ۹۰ و ۸۰ شهر با عشق به حضرت صاحب‌الزمان(عج) اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha