تجلیل آستان قدس عباسی از بانوان نابینای حافظ قرآن
کد خبر: 4045205
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

تجلیل آستان قدس عباسی از بانوان نابینای حافظ قرآن

آستان قدس عباسی از خواهران نابینای برگزیده در مسابقات کشوری حفظ موضوعی قرآن تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا، آستان قدس عباسی از پنج نفر اول مسابقات قرآن سراسری ویژه خواهران نابینا حافظ قرآن در رشته حفظ موضوعی تجلیل کرد.

این مسابقات با عنوان ذوات الهمم توسط دانشگاه مجازی ام البنین(ع) وابسته به آستان قدس عباسی در عراق برگزار شده است.

آستان قدس عباسی در حضور حجت الاسلام سید احمد صافی، متولی شرعی حرم مطهر حضرت عباس(ع) و سید مصطفی ضیاء الدین، دبیر کل آستان قدس عباسی، شیخ حسین الترابی، رئیس دانشگاه مجازی ام البنین و وسام الخزعلی، رئیس موسسه قرآنی نابینایان از پنج نفر اول این مسابقه تجلیل کرد.

حجت الاسلام صافی به برگزیدگان این مسابقه و خانواده‌های آنها به خاطر موفقیت در افتخار آفرینی و الگو بودن در زمینه قرآن تبریک گفت و تاکید کرد: شما به برنده شدن در این مسابقات خوشحالیم و ما از اصل اهتمام و توجه مردم خود به قرآن خوشحالیم از همین رو برنده  و بازنده ای وجود ندارد تا زمانی که با قرآن و عترت قرابت دارید.

وی افزود: وقتی انسان قرآن می خواند، خداوند با او صحبت می‌کند و شکی نیست که سخنی صادق‌تر و شیرین‌تر از سخن خداوند متعال با بنده نیست، در عوض شما نیز به درگاه الهی دعا کنید. همان طور که خداوند متعال با بنده صحبت می‌کند، از بنده نیز می‌خواهد که با او صحبت کند و انشاءالله شما منبع همه فیوضات الهی قرآنی هستند.

رقیه ادیب از بغداد، آیة عماد از دیالی، ضیاء از بغداد، فاطمه محمد از بصره و حنان مفتن از بصره به ترتیب نفرات اول تا پنجم برگزیده در این مسابقات شدند.

انتهای پیام
captcha