طرح نظارتی ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا در خراسان‌جنوبی آغاز شد
کد خبر: 4034001
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

طرح نظارتی ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا در خراسان‌جنوبی آغاز شد

اجرای طرح نظارتی ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا با حضور تیم‌های بازرسی از امروز  ۱۶ بهمن در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

طرح نظارتی ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا در خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، امروز 16 بهمن ماه در حاشیه اعزام تیم‌های بازرسی این سازمان گفت: طرح نظارتی ویژه تشدید بازرسی از انبارها از ۱۶ بهمن ماه جاری به مدت ۱۵ روز در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح نظارتی در راستای حفظ ثبات و ایجاد آرامش بازار و به منظور ایجاد وحدت رویه اقدامات نظارتی و همکاری موثر دستگاه‌های نظارتی مرتبط و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا برای برخی گروه‌های کالایی اجرایی شد.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت تامین و عرضه، اطمینان از نبود انباشت غیرموجه کالا در انبارها و مراکز نگهداری، برخورد قانونی و قاطع با تخلفات احتمالی از مهمترین اهداف این طرح است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: صحت‌سنجی موجودی انبارها و تطبیق اطلاعات آنها با اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها در دستور کار بازرسان است.

وی تصریح کرد: تمامی فعالان اقتصادی در همه حوزه‌ها باید نسبت به ثبت تمامی انبارهای خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha