رخ‌نمایی آرمان‌های انقلاب در مکتب سلیمانی + عکس
کد خبر: 4024091
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
فرماندار دیلم بیان کرد:

رخ‌نمایی آرمان‌های انقلاب در مکتب سلیمانی + عکس

فرماندار شهرستان دیلم گفت: سپهبد شهید سلیمانی با بصیرت و نبوغ قرآن‌شناسی و آینده‌نگری‌ که در وجود خویش داشت یک بار دیگر از مؤلفه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرده‌برداری کرد و مؤلفه‌های واقعی انقلاب را بعد از شهادتش به نمایش گذاشت.

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم با موضوعات یادواره شهدا، گرامیداشت سالروز نهم دی‌ماه و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان، ششم دی‌ماه در دفتر امام جمعه دیلم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمود اسدی، امام‌جمعه دیلم در این نشست طی سخنانی با گرامیداشت ایام پیش‌رو، با تأکید بر تبیین مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: باید مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد فی‌سبیل‌الله در جامعه تبیین و نهادینه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم افزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار قهرمان انقلاب، حاج قاسم سلیمانی عزیز هستیم، حاج قاسمی که قهرمان جهاد تبیین و اسوه و الگوی نمونه جامعه امروز به‌عنوان یک انسان نمونه ولایتمدار بود و باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه، بیان کرد: حماسه نهم دی‌ماه، با تبیین درست برای نسل جوان بازگو شود چراکه ولایتمداری رمز تداوم و موفقیت نظام اسلامی است.

ناصر کشاورزی، نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی و فرماندار دیلم نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان باید در جهت اجرای برنامه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تعامل و همراهی خوبی از خود نشان بدهند، گفت: سپهبد شهید سلیمانی با نبوغ قرآن‌شناسی و آینده‌نگری‌ که در وجود خویش داشت یک بار دیگر از مؤلفه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرده‌برداری کرد و مؤلفه‌های واقعی انقلاب را بعد از شهادتش به نمایش گذاشت.

در ادامه زهره محنایی، دبیر شورای فرهنگ عمومی دیلم با اشاره به اینکه ما باید به الگوسازی برای نسل جوان توجه کنیم، گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده، در سطح شهرستان با حضور و مشارکت نوجوانان و جوانان همراه باشد و ذائقه این قشر از جامعه مد نظر گرفته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی شهرستان دیلم با اشاره به نقش مدارس و دانشگاه‌ها در ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: مدیران و مربیان آموزشی در سطح مدارس و اساتید دانشگاهی و حوزوی با اجرای طرح‌های مختلف و ابتکارات جدید در قالب برنامه‌های فرهنگی و تولید محتوا می‌توانند گام‌های مؤثری در ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند.

نصرالله طوفانی

انتهای پیام
captcha