پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پی حادثه اتوبوس دهدشت-تهران
کد خبر: 4019309
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پی حادثه اتوبوس دهدشت-تهران

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار استان در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی‌ها را در حادثه اتوبوس دهدشت-تهران تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته، 16 آذرماه در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی‌ها را در حادثه اتوبوس دهدشت-تهران تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است؛
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمائی.
با تاسف و تالم حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی‌های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.
مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران به‌ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌خصوص خانواده‌های داغدار مرحومین این حادثه، علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و آرامش الهی را برای وابستگان و عموم مردم آرزومندیم.
با ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده‌ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری‌ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.»

انتهای پیام
captcha