مسئولان برای تحقق شعار سال جهادی عمل کنند
کد خبر: 3961063
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

مسئولان برای تحقق شعار سال جهادی عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: در این راستا تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق شعار سال به صورت جهادی عمل کنند چراکه تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، سوم فروردین‌ماه در دیدار با رئیس پلیس آگاهی ناجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی و مسئولان انتظامی استان با تبریک ایام شعبانیه و آغاز سال جدید اظهارکرد: از اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای فراهم کردن محیطی امن توأم با آرامش برای مردم تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبر با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» افزود: در این راستا تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق شعار سال به صورت جهادی عمل کنند چراکه تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به نقش مهم و حیاتی نیروی انتظامی در تحقق شعار سال اشاره و بیان کرد: امنیت بسترساز رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است و با ارتقای شاخص‌های امنیتی در سطح استان می‌توان زمینه افزایش تولید را فراهم کرده و موانع نیز از پیش رو برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع و حجم بالای مأموریت‌های نیروی انتظامی ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس، باعث کاهش انواع جرائم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش برای آحاد مردم است، اظهار کرد: امنیت امروز جامعه، مدیون حضور هوشمندانه نیروی انتظامی در جامعه بوده و این مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، نیروی انتظامی سهم بزرگی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه همه ما و همه مردم قدردان تلاش‌ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی هستیم، افزود: در چنین ایامی که همه مردم در تعطیلات و دید و بازدید ایام نوروز هستند، تلاشگران عرصه امنیت و آرامش در جامعه در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مردم ما مردمی متدین، قدرشناس و شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند و این یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در این خطه خدمت می‌کنند مرزداران استان هستند، یادآور شد: اصل مأموریت در نیروی انتظامی جز در ضرورت، بر رأفت و عطوفت با مردم است.

انتهای پیام
captcha