تیرهای شیطانی دشمنان در کردستان با هوشیاری علما به خطا می‌رود
کد خبر: 3960980
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

تیرهای شیطانی دشمنان در کردستان با هوشیاری علما به خطا می‌رود

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: اتحاد و برادری اهل سنت و تشیع در کردستان ضربه‌ای سنگین بر پیکره دشمنان ایران اسلامی است و همین امر موجب شده توطئه‌های مستمر و شیطانی آنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در کردستان شکست خورده و تیرشان با وجود هوشیاری علمای آن به خطا رود.

تیرهای شیطانی دشمنان در کردستان با هوشیاری علما به خطا می‌رود

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سرتیپ دوم محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی ناجا امروز، سوم فروردین‌ماه در دیدار با امام‌جمعه سنندج ضمن تبریک ایام شعبان و سال نو، اظهار کرد: شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و شهید ماموستا برهان عالی از شهدای وحدت استان کردستان هستند که وحدت و برادری حاکم بر استان کردستان به برکت وجود چنین شهدایی تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه بنده بیش از ٩ سال سابقه خدمت در کردستان را دارم، افزود: من در دوران خدمتم در استان کردستان این دو شهید والامقام وحدت را از نزدیک ملاقات کرده‎ام و در زمان شهادت هر دو بزرگواران بر جنازه این شهدا حاضر بوده‌ و ایشان را زیارت کرده‌ام.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه این دو شهید والامقام هردو در ماه مبارک رمضان به دست دشمنان اسلام و دین به شهيد رسیدند، بیان کرد: شهادت در ماه مبارک رمضان جایگاه این دو شهید عالی رتبه را متعالی‌تر کرده است.

وی، فرمانده انتظامی کردستان را یکی از ذخیره‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: سردار آزادی فردی بسیار با اخلاق و مهربان هستند و توفیق خدمت در استان کردستان را کسب کرده‌اند.

سردار قنبری ادامه داد: استان کردستان از استان‌های فاقد مشکل در حوزه جرم است و در حوزه کشف جرایم هشت درصد از میانگین کشور بالاتر است و فاقد سرقت مسلحانه و جرایم خشن بوده است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد میان اهل سنت و تشیع این استان از هر لحاظ زبانزد بوده است، گفت: این اتحاد و برادری در کردستان ضربه‌ای سنگین بر پیکره دشمنان ایران اسلامی زده است و همین امر موجب شده توطئه‌های مستمر و شیطانی آنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در کردستان شکست خورده و تیرشان باوجود هوشیاری علمای آن به خطا می‌رود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اعلام اینکه اقتدار قابل توجه در نیروی انتظامی آرامش و امنیت برای همه مردم منطقه به وجود آورده است، افزود: امنیت حاکم بر استان کردستان با این همه عظمت و هم مرزی با کشور عراق، نتیجه تلاش و همدلی نیروهای مقتدر انتظامی است.

وی در پایان علمای اهل سنت و ماموستا رستمی، امام‌جمعه سنندج را طلایه‌دار و ادامه‌دهنده راه اتحاد و وحدت مسلمانان دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی از تلاش ماموستایان و علمای استان کردستان و نیروهای خدوم نیروی انتظامی به‌واسطه ایجاد امنیت و آرامش در منطقه قدردانی و سپاسگزاری می‌کند.

سردار علی آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به عملکرد این نیرو در استان کردستان طی سال گذشته، گفت: در این مدت بیش از هزار و 100 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شده و تحویل کمپ‌ها شده‌ و بیش از سه هزار و 400 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده‌ را دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال و شب سال نو متأسفانه جمعی از هم استانی‌هایمان با آتش‌‌بازی باعث صدمه رساندن به خود و دیگران شده‌اند، افزود: به‌منظور ایجاد امنیت در این ایام فرمانده پلیس آگاهی کردستان در مسیر صلوات‌آباد حضور داشته و در امر ایجاد امنیت تأثیرگذار بوده‌اند و کمترین حجم تلفات را نسبت به سال‌های قبل داشتیم.

سردار آزادی به حضور نیروهای انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: در بخش امنیت در این ایام تعطیلات نوروز با حضور صد درصدی پرسنل باعث ایجاد امنیت درکل استان شده‌ایم.

ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج در پایان یادآور شد: مردم استان کردستان امنیت و آسایش و آرامش خود را مدیون زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدوم انتظامی هستند.

انتهای پیام
captcha