نشست «رویکردی اندیشمندانه به زندگی حضرت ابوالفضل» برگزار می‌شود
کد خبر: 3960519
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

نشست «رویکردی اندیشمندانه به زندگی حضرت ابوالفضل» برگزار می‌شود

نشست «رویکردی اندیشمندانه به زندگی حضرت ابوالفضل از ولادت تا شهادت» همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.  

ارسال// نشست «رویکردی اندیشمندانه به زندگی حضرت ابوالفضل از ولادت تا شهادت» برگزار می‌شود  به گزارش ایکنا، همزمان با ایام اعیاد شعبانیه، دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، پردیس فارابی نشست «رویکردی اندیشمندانه به زندگی حضرت ابوالفضل از ولادت تا شهادت» را برگزار می‌کند.
 
سومین نشست از سلسله جلسات هم‌اندیشی مناسبتی «پیشوایان معرفت» با ارائه فرهیختگان بین‌لمللی و به صورت سه‌زبانه فارسی، عربی و انگلیسی در موضوع «سبک، سیره و تاریخ معصومان علیهم السلام» در حال برگزاری است.
 
سومین این نشست مجموعه به زندگی حضرت ابوالفضل اختصاص دارد که با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی صادقی کاشانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشگر تاریخ تشیع برگزار می‌شود.
 
این نشست همراه با اعطای گواهینامه و با امکان پرسش و پاسخ در قسمت پایانی نشست در روز پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ به نشانی  http://vclas9.ut.ac.ir/farabi21  و لینک پشتیبان https://join.skype.com/dSCkeJaiVAmB قابل دسترسی است.
انتهای پیام
captcha