آثار و اندیشه‌های حدیثی سیدمرتضی بررسی می‌شود
کد خبر: 3943547
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
در سلسله نشست‌هایی؛

آثار و اندیشه‌های حدیثی سیدمرتضی بررسی می‌شود

در ادامه برگزاری پنل‌های مختلف کنگره بین‌المللی سیدمرتضی علم‌الهدی، آثار و اندیشه‌هایی حدیثی این عالم جلیل‌القدر بررسی می‌شود.

آثار و اندیشه‌هایی حدیثی سیدمرتضی بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا، در ادامه برگزاری سلسله پنل‌های کنگره سیدمرتضی و بعد از برگزاری پنل آراء قرآنی و تفسیری ایشان، آراء و انظار حدیثی وی با حضور شخصیت‌های علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

سیدمرتضی و معیارهای پذیرش اخبار، رویکردهای سیدمرتضی در اعتبارسنجی احادیث، سیدمرتضی، حدیث و عقل، جایگاه حدیث سیدمرتضی و سیدمرتضی و عدم حجیت خبر واحد در مسائل عام البلوی مجموعه نشست‌های پنل حدیثی این کنگره است که از امروز هفتم دی ماه آغاز می‌شود.

سخنرانان این نشست‌ها هم به ترتیب شامل حجج اسلام والمسلمین و آقایان احسان سرخه‌ای، سیدعلی دلبری، رسول جعفریان، مجید معارف و حامد شریعتی و سیدضیاءالدین مرتضوی است.

این نشست‌ها در روزهای هفتم، نهم، دهم، سیزدهم و چهاردم دی ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

در راستای برگزاری کنگره بین‌المللی سیدمرتضی از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسه دارالحدیث، نزدیک به 40 نشست قرآنی و حدیثی در قالب هشت پنل برگزار خواهد شد و کنگره مذکور هم اسفندماه به صورت مجازی در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha