ترددهای بین‌ استانی تا پایان فروردین‌ماه ممنوع است
کد خبر: 3891528
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

ترددهای بین‌ استانی تا پایان فروردین‌ماه ممنوع است

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از ممنوعیت ترددهای بین‌استانی تا پایان فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد بین شهرهای استان آزاد است.

ترددهای بین‌استانی تا پایان فروردین ممنوع استعلیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از ممنوعیت ترددهای بین‌استانی تا پایان فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد بین شهرهای استان آزاد است.

وی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان در اولویت برنامه‌های ستاد مقابله با کروناست و تحقق این امر می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را برای مقابله با این بیماری حل کند.

راستگو، در خصوص نحوه فعالیت اصناف اظهار کرد: ‌اصناف و مشاغل ضروری مردم مثل سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و اصناف کم‌خطر که فهرست آن‌ها توسط اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده شده است، از روز شنبه، 23 فروردین‌ماه با مجوز دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بازرسان نیز بر نحوه فعالیت اصناف نظارت دارند.

معاون استاندار آربایجان‌شرقی، با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر اقلام اساسی در بازار استان وجود ندارد، گفت: در شرایطی که برخی از کشورهای پیشرفته با کمبود کالاهای اساسی مواجه شده‌اند، این موضوع در کشور ما به خوبی مدیریت شده است که باید از دست‌اندرکاران این بخش قدردانی کنیم.

انتهای پیام
captcha