جشن‌های میلاد نور در ایام ولادت امام علی(ع) در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3875647
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
عربپور:

جشن‌های میلاد نور در ایام ولادت امام علی(ع) در کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر ستاد غدیر استان کرمان با بیان اینکه جشن‌های میلاد نور در ایام ولادت امام علی(ع) در کرمان برگزار می‌شود گفت: ترویج فضائل امام علی(ع) در قالب برنامه‌های این ایام از اهداف برگزاری این جشن‌ها در سطح استان کرمان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور دبیر ستاد غدیر استان کرمان امروز شنبه، 12 بهمن‌ماه در در جلسه ستاد غدیر استان کرمان با بیان اینکه در آستانه ماه رجب قرار داریم گفت: نهم و سیزدهم این ماه ولادت امام جواد(ع) و امیرالمؤمنین(ع) است که هفته میلاد نور نامگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه بنیاد بین‌المللی غدیر برای این هفته برنامه‌هایی دارد که نیازمند است همه نهادها مشارکت داشته باشند افزود: بنیاد غدیر جنبه دولتی و حکومتی ندارد و همه داوطلبانه در برگزاری برنامه‌ها مشارکت می‌کنند.
دبیر ستاد غدیر استان کرمان با بیان اینکه جشن‌های میلاد نور در ایام ولادت امام علی(ع) در کرمان برگزار می‌شود اظهارکرد: ترویج فضائل امام علی(ع) در قالب برنامه‌های این ایام از اهداف برگزاری این جشن‌ها در سطح استان کرمان است.
وی با بیان اینکه ترویج قرائت زیارت امین‌الله در سطح جامعه از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است تصریح کرد: تهیه جهیزیه و توزیع سبد کالای حمایتی برای نیازمندان بخشی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی برای گرامیداشت این هفته است.

انتهای پیام
captcha