9دی ماه؛ روز نه گفتن به سران فتنه و تجدیدبیعت با رهبری است
کد خبر: 3867080
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

9دی ماه؛ روز نه گفتن به سران فتنه و تجدیدبیعت با رهبری است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: روز نهم دی، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

9دی ماه؛ روز نه گفتن به سران فتنه و تجدیدبیعت با رهبری است

حجت الاسلام علی اسکندری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی، این روز بزرگ را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و گفت: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در روز 9دی مردم با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها می‌ایستند، افزود: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز«بصیرت» نامگذاری و به یک یوم الله تبدیل شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد بیان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان(عج) را شاد کردند.
اسکندری خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
وی تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
این مسول در پایان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در جریان اتفاقات آبان ماه مردم با بصیرت ایران بار دیگر نشان دادند که در خط رهبری هستند و گرانی بنزین و وضعیت معیشتی آنها نمی‌تواند در عقیده آنها اثرگذار باشد و در این راه ثابت قدم خواهند ماند و با بصیرت‌افزایی مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان شبکه‌های معاند خواهند زد.

انتهای پیام
captcha