سفرهای زیارتی به عراق و سوریه به صورت محدود انجام می‌گیرد
کد خبر: 3865313
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
رشیدیان:

سفرهای زیارتی به عراق و سوریه به صورت محدود انجام می‌گیرد

گروه جامعه ــ رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص در کشورهای سوریه و عراق، سفرهای زیارتی با رعایت ملاحظات لازم در بحث آسایش و رفاه زائران ایرانی انجام می‌شود.

سفرهای زیارتی به عراق و سوریه به صورت محدود انجام می‌گیردبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی‌رضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: سازمان حج و زیارت به عنوان مجموعه متولی سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه، ساماندهی و مدیریت این سفرها را در کشورمان عهده‌دار است.

وی افزود: هم اینک با توجه به شرایط خاص در کشورهای سوریه و عراق، سفرهای زیارتی با رعایت ملاحظات لازم در بحث آسایش و رفاه زائران ایرانی انجام می‌شود.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، سفر سوریه به صورت سه روزه و پنج روزه است و زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (ع) و ... در برنامه سفر زائران سوریه قرار دارد.

رشیدیان همچنین گفت: سفر به کربلا و نجف، کاظمین و سامرا هم به همین شکل و محدود با لحاظ شرایط و آسایش زائران انجام می‌شود.

بنابر اطلاع خبرنگار ایکنا، درحال حاضر اعزام کاروانی به سوریه از سوی شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان تهران برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که به صورت موردی برای ثبت‌نام فراخوان می‌دهد. هزینه سفر پنج روزه به سوریه نیز سه میلیون و ۷۹۵ هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha