اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب از وظایف اصحاب رسانه است
کد خبر: 3859462
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
عربپور:

اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب از وظایف اصحاب رسانه است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان و اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب، بصیرت‌افزایی، دمیدن روح انقلاب در بین جوانان از وظایف بزرگ و ارزشی اصحاب رسانه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 4آذرماه در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با موضوع «رسالت رسانه در گام دوم انقلاب» گفت این بیانیه با نگاه عالمانه، واقع بینانه و منصفانه در زمینه گذشته، حال و آینده انقلاب برای همگان قابل تحسین است و در واقع این بیانیه بعد از وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) یک افق به سوی آینده انقلاب باز کرد که همه ما وظیفه داریم در این زمینه نسبت به اجرایی و عملیاتی شدن آن نقش ایفا کنیم.
وی با تأکید بر اینکه بیش از همه اصحاب رسانه در راستای فرهنگسازی و تبیین این موضوع و گفتمان سازی در کنار همه اقشار نقش دارند افزود: در گام دوم انقلاب سیستم بازخوانی نسبت به گام اول را باید در مسیر رسانه و مطبوعات داشته باشیم، اینکه در چله اول انقلاب چه گذشت و مقام معظم رهبری فرمودند، با شناخت نقاط ضعف و قوت باید آینده را ساخت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان و اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب، بصیرت‌افزایی، دمیدن روح انقلاب در بین جوانان، تقویت فرهنگ مقاومت و ظلم‌ستیزی، تبیین چگونگی گسترش عالت و مبارزه با فساد، ترویج سبک زندگی دینی مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و ... از وظایف بزرگ و ارزشی اصحاب رسانه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب است.
حجت‌الاسلام عربپور تصریح کرد: دشمنان هیچ وقت از دشمنی با انقلاب کوتاه نمی‌آیند زیرا از انقلاب ضربه خورده‌اند لذا رسانه در افزایش بصیرت و دشمن شناسی نقش ویژه دارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با تمسک به آیات و روایات و در ذیل معنویت و بصیرت بیانیه گام دوم انقلاب را صادر فرمودند و نباید سرسری از کنار آن گذشت اظهارکرد: اگر با عجله درباره بیانیه اقدام کنیم، مقطعی خواهد بود و تاخیر در موضوع نیز موجب فراموشی می‌شود لذا همه ما وظیفه داریم جهت گفتمان‌سازی و تبیین این موضوع برای آحاد جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha