پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین
کد خبر: 3859148
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه‏‌ای مبین

گروه هنر ــ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین، که تا 30 آبان‏ ماه تعیین شده بود، به پایان رسید و روند داوری اولیه آثار آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛‌ جواد نصیری، دبیر جشنواره فیلم 114 ثانیه‌‏ای مبین، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: افرادی که از طریق پُست و به صورت لوح فشرده آثار خود را ارسال کرده‌اند، آثارشان در این هفته دریافت و در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

وی افزود: طی هفته گذشته که کشور دچار اختلال و قطعی ارتباط اینترنتی شده بود، برخی متقاضیان ثبت‌نام در جشنواره را دچار اشکال کرده بود که با دبیرخانه هم تماس‏‌هایی را داشتند و لذا این هفته و با اتصال مجدد ارتباطات، این افراد می‏‌توانند روند ثبت‌نام خود را در سایت جشنواره تکمیل کنند.

وی ادامه داد: مرحله نخست داوری آثار با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری انجام شده و اعضا در چهار جلسه مجزا تمامی فیلم‌‏های دریافت شده را مشاهده کرده‌اند و در این بین آثاری که در چارچوب فراخوان اعلام شده نبوده است، از حضور در مرحله دوم داوری حذف شده‏ است.

نصیری تأکید کرد: آثاری که مطابق مفاد اعلام شده در فراخوان اولیه نبوده‌‏اند، از جمله در زمان مورد نظر ساخته نشده بودند و یا به لحاظ موضوعی با جشنواره تطبیق نداشته‏‌اند، از دور رقابت حذف شدند و باقی آثار دریافت شده در مرحله دوم داوری با حضور تعدادی از سینماگران برجسته کشور مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha