جوانان در جریان توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ایران قرار گیرند
کد خبر: 3854711
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

جوانان در جریان توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ایران قرار گیرند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: حضور قشر جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه بسیار اهمیت دارد؛ چرا که آینده و شناسنامه انقلاب به آن‌ها منتقل می‌شود و جوانان باید در جریان توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ایران قرار گیرند.

جوانان در جریان توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ایران قرار گیرند

علیار راستگو، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه، در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی 13 آبان‌ماه، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا، امری طبیعی است که تمامی ملت‌های آزادی خواه برای احقاق حقوق خود اقدام کنند.

وی افزود: کشور ایران نیز از زمره کشورهای آزادی‌خواه بوده که همواره به‌دنبال تحقق حق و حقوق خود است، اتفاقات بزرگی در 13 آبان‌ماه رخ داده است که تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) از جمله مهم‌ترین رویدادهای این روز است.

راستگو، با اشاره به حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی 13 آبان‌ماه، افزود: امسال نیز حضور مردم به‌ویژه قشر جوان در راهپیمایی 13 آبان گسترده بود، حضور قشر جوان در راهپیمایی 13 آبان‌ماه بسیار اهمیت دارد؛ چرا که آینده‌ و شناسنامه‌ انقلاب به آن‌ها منتقل می‌شود و جوانان باید در جریان توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ایران قرار گیرند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که تمامی اقشار و اقوام با زبان‌ها و گویش‌های مختلف در سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان‌ماه، حضور یافتند، گفت: این حضور گسترده اقوام نشان از اتحاد مردم ایران دارد.

انتهای پیام
captcha