هراس‌افکنی؛ هدف آمریکا از تهدید به جنگ
کد خبر: 3854656
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان:

هراس‌افکنی؛ هدف آمریکا از تهدید به جنگ

کانون خبرنگاران نبأ ــ سردار سرتیپ حسن شاهوارپور با بیان اینکه هدف آمریکا از تهدید به جنگ ترساندن ملت‌‌هاست، گفت: همه می‌دانند که آمریکا طبل توخالی است چراکه خودشان نیز اعتراف کرده‌اند که هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند ولی نتیجه‌ نگرفته‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در راهپیمایی 13 آبان اهواز با بیان اینکه ملت ایران، آمریکا را نسبت به توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشت متوقف کرد، گفت: ملت ایران در برابر آمریکا ایستادگی و مقاومت کردند و این در حالی است که استکبار جهانی به‌دنبال بازگشت این ملت به دوران قبل از سال 57 است.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال 58، بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران بود که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه استقلال، عزت و شرف در گرو این است که زیر سلطه استکبار جهانی نرویم، گفت: هدف آمریکا از تهدید به جنگ، ترساندن ملت‌‌هاست؛ اما امروز همه می‌دانند که آمریکا طبل توخالی است چراکه خودشان نیز اعتراف کرده‌اند که هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند ولی نتیجه‌ نگرفته‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان به میدان آمدند، اگر میدان‌دار مردم و به ولایت گره خورده باشند، کاری را می‌کنند که در تمام عالم بی‌نظیر است.
 وی بیان کرد: الحمدالله بعد از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، کشوری که بر مقدرات خود فرمانروایی می‌کند، جمهوری ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: فرمانروایی ایران اسلامی بر مقدرات خود به دلیل میدان‌داری مردم در صحنه‌ها و تبعیت از فرامین ولایت فقیه است.
همچنین سخنرانی سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اهوار بود.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha