معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان
کد خبر: 3844216
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان امروز دوشنبه، اول مهرماه در آئین تکریم از خدمات مهدی صدفی، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و معارفه رئیس جدید این نهاد با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انسان‌ها در حیات خود، برخوردشان با زندگی و دنیا با یکدیگر متفاوت است، برخی‌ها زندگی خود را صرف خدمت‌رسانی، حفظ ارزش‌ها و ... می‌کنند و متأسفانه در سوی مقابل برخی‌ها نیز زندگی خود را نقطه عکس این موارد صرف می‌کنند.

وی با تبیین خدمات «مهدی صدفی» رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: مسئولیت‌پذیری و تلاش فراوان برای بهتر انجام شدن کارها در کنار سختی کار و موانع، با روحیه امیدواری، نشاط و گشاده‌رویی، خلاقیت در کار و ارتباط با نسل جدید از جمله ویژگی‌های برجسته «مهدی صدفی» رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هستند.

یادآور می‌شود، «مهدی صدفی» از سال 1383 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بود که در این آئین از خدمات 15 ساله وی تکریم و انجم‌شعاع، معاون امور مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان به‌عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام

captcha