برگزاری ویژه‌برنامه «زیر خیمه خورشید» در کرمان
کد خبر: 3844132
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

برگزاری ویژه‌برنامه «زیر خیمه خورشید» در کرمان

گروه فرهنگی ــ دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه «زیر خیمه خورشید» در روزهای پایانی ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن محمدی‌پور، دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان شامگاه یکشنبه، 31 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری ویژه‌برنامه «زیر خیمه خورشید» در روزهای پایانی ماه محرم در کرمان خبر داد و اظهار کرد: این ویژه‌برنامه با همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری ویژه‌برنامه زیر خیمه خورشید در این ایام افزود: تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این برنامه است.

دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان با بیان اینکه حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد سخنران ویژه‌برنامه زیر خیمه خورشید است، بیان کرد: در این سخنرانی‌ها به تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مداحان مطرح کشوری از جمله مجتبی رمضانی، مهدی مختاری و محمد کریمی در این ویژه‌برنامه به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند، تصریح کرد: در حاشیه این برنامه غرفه اکران سه بعدی واقعه کربلا، ایستگاه صلواتی، کتاب و عکس خانواده امام حسینی(ع) دایر می‌شود.

یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه «زیر خیمه خورشید» از چهارشنبه، سوم تا جمعه، پنجم مهرماه به مدت سه شب در بیت‌المهدی(عج) واقع در بلوار 22 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha