نقش ایرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین در کربلا پررنگ است
کد خبر: 3843783
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
فصیحی‌هرندی:

نقش ایرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین در کربلا پررنگ است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار رفسنجان برگزاری پیاده‌روی اربعین را مردمی دانست و بیان کرد: نقش ایرانی‌ها در کربلا در این همایش بزرگ پررنگ است.

به گزارش ایکنا از کرمان، مجید فصیحی‌هرندی، فرماندار رفسنجان شامگاه شنبه، 30 شهریور در نشست هماهنگی پیاده‌روی نمادین اربعین گفت: این حرکت از جهاتی ارزشمند است؛ چراکه هر حرکتی که بتواند مردم را در مسیر ارزش‌ها هماهنگ کند پسندیده است و پسندیده‌تر اینکه این حرکت یک نوع وحدت و یکپارچگی ایجاد کند و مسائل ارزشی در آن پررنگ باشد.

وی افزود: یاد امام حسین(ع) و حماسه عاشورا هر روز باارزش‌تر و درک ما و همه جهانیان از آن بیشتر می‌شود، هر سال از این گنج بهره بیشتری می‌بریم و انگیزه‌ها برای پیمودن راه امام حسین(ع) بیشتر می‌شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه در دنیا جبهه حق صف‌آرایی مشخصی پیدا کرده و در برهه حساس و تاریخی قرار داریم که ممکن است اتفاق خاصی بیفتد و شکل دیگری از نگاه به اداره جهان متولد شود، بیان کرد: دنیا قدرت بلامنازع منطقه‌ای ایران را پذیرفته است.

فصیحی‌هرندی بیان کرد: راه و روش امام حسین(ع) اقدامی عملی و ایستادگی و تن دادن به شهادت و مصائب اهل‌بیت خود برای احقاق حق و روشن شدن راه در تاریخ بود.

فرماندار رفسنجان برگزاری پیاد‌روی اربعین را مردمی دانست و اظهار کرد: نقش ایرانی‌ها در کربلا در این همایش بزرگ پررنگ است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین در رفسنجان ۱۱ مهرماه مصادف با چهارم ماه صفر برگزار می‌شود، تأکید کرد: در پیاده‌روی اربعین در رفسنجان در طول مسیر صندوق‌هایی فراهم می‌شود تا مردم کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کنند.

یادآور می‌شود، طول مسیر برگزاری این همایش معنوی پنج کیلومتر است و ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه عصر پنجشنبه، ۱۱ مهرماه این همایش شروع و تجمع مردم در سقاخانه ابوالفضل(ع) دوراهی سرچشمه خواهد بود.

انتهای پیام

captcha