برگزاری یادمان شهدا در ۲۰ مدرسه کرمان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3843555
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

برگزاری یادمان شهدا در ۲۰ مدرسه کرمان در هفته دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ برگزاری ویژه‌برنامه شب خاطره به‌مناسبت سالگرد عملیات ثامن‌الائمه(ع)، صبحگاه نیروهای مسلح، یادمان شهدا در ۲۰ مدرسه و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان امروز شنبه، 30 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال‌ها باید بگذرد تا گوهرهای گرانبها و نهفته دفاع مقدس کشف شود، گفت: در شرایط کنونی و برخی سوء مدیریت‌ها باید به گفتمان مدیریتی در دوران دفاع مقدس برگردیم و از آن الگو بگیریم.

وی با تأکید بر الگوگیری و استفاده از ایستادگی و مقاومت و دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس افزود: برخی دستاوردهای مهم در دوران جنگ تحمیلی از جمله رشد اخلاقیات کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: برگزاری رزمایش آبی ـ خاکی کربلای سه در موزه دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء، گفت‌وگو با مادران، خواهران و همسران شهدا، دوره آموزشی دفاع مقدس ویژه مدیران و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر استان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کرمان است.

ابوالحسنی برگزاری ویژه‌برنامه شب خاطره به‌مناسبت سالگرد عملیات ثامن‌الائمه(ع)، صبحگاه نیروهای مسلح، همایش سنگرسازان بی‌‌سنگر، یادمان شهدا در ۲۰ مدرسه، تجلیل از سربازان و شب خاطره روحانیان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام

captcha