راه‌اندازی موکب‌های اداره اوقاف برای زائران خارجی اربعین در کرمان
کد خبر: 3843472
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

راه‌اندازی موکب‌های اداره اوقاف برای زائران خارجی اربعین در کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف کرمان با اشاره به راه‌اندازی موکب‌های اربعین جهت خدمات به زائران خارجی توسط این اداره گفت: امسال مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به موکب امام رضا(ع) سیستان‌و‌بلوچستان از سوی این اداره اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز شنبه، 30 شهریور در اولین نشست ستاد اربعین این اداره که با حضور نمایندگان حوزه علمیه و دفتر بعثه نهاد رهبری در سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: سال گذشته این اداره به‌عنوان معین استان سیستان‌وبلوچستان کمک‌های مالی را به موکب این استان به‌منظور خدمات به زائران پاکستانی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امسال موکب‌های این اداره در شهرستان‌های بم، ماهان، سیرجان و انار برای خدمات بهتر به زائران کشورهای خارجی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیان مسلط به زبان پاکستانی در موکب‌های استان مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلالی بیان کرد: امسال مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به موکب امام رضا(ع) سیستان‌و‌بلوچستان از سوی این اداره اختصاص داده می‌شود و در بحث خدمات موکب‌های داخل استان کرمان نیز همچون سال گذشته، خدمات اسکان، استراحت، پذیرایی و اطعام به زائران خارجی را تا پایان اربعین در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام

captcha