بازسازی عملیات کربلای سه در محل موزه دفاع مقدس کرمان از 5 مهر
کد خبر: 3843294
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
ابوحمزه اعلام کرد:

بازسازی عملیات کربلای سه در محل موزه دفاع مقدس کرمان از 5 مهر

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از اول تا پنجم مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل موزه دفاع مقدس کرمان بازسازی عملیات کربلای سه را خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز پنجشنبه، 28 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: عاشورا، اصول، مبانی، الگو، معیار و ملاک است تا قیامت و هر عصری و هر نسلی باید این الگو را نگاه کرده و راه و جهت و هدف خود را مشخص کند، اما منوط به اینکه انطباق انجام شود.
وی افزود: دفاع مقدس تبلور و تجلی عینی عاشورای اباعبدالله‌الحسین(ع) در مقطع کنونی تاریخ انقلاب است و هر نمونه را در کربلا مطالعه کردید و شنیدید در هشت سال دفاع مقدس داریم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شعار هفه دفاع مقدس امسال را «ما پیروزیم» اعلام کرد و گفت: در 40 سال گذشته همه اتفاقاتی که در کشور، منطقه و سطوح بین‌المللی شاهدیم، نشان می‌دهد که ما تمام قد پیروز هستیم، هر چند مشکلاتی در برخی حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی داریم، اما روند انقلاب اسلامی منسجم و قوی است و به سرعت سنگرهای کلیدی را فتح می‌کند.
ابوحمزه بیان کرد: سپاه ثارالله به عنوان پشتیبان و معین شهرستان سیل‌زده حمیدیه، 300 واحد مسکونی را در این شهرستان در حال آماده‌سازی دارد که 200 واحد تعمیری و 100 واحد احداثی هستند.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهارکرد: از ماموریت‌های سپاه بصیرت‌افزایی است و در جریان انتخابات سپاه به هیچ عنوان وارد مصداق نخواهد شد، اما آگاهی‌بخشی و بیان معیارهای افراد اصلح را خواهد داشت و به تامین امنیت کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: تعیین سیاست، راهبرد و تدابیر در سطح سپاه و بسیج فقط به عهده فرمانده سپاه است و هر کس خلاف تدبیر اقدام کند باید پاسخگو باشد و نظر سپاه و بسیج را فرمانده تعیین می‌کند و همه نیروهای این دو قشر باید تابع باشند.
ابوحمزه ادامه داد: هر کس در استان کرمان از خط قرمزهای نظام، انقلاب اسلامی و ولایت عبور کند، سپاه به جامعه آگاهی می‌دهد، برخی افراد از الان تبلیغات را آغاز کرده و پول و امکانات توزیع می‌کنند و وعده می‌دهند که اینها خلاف است.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: از اول تا پنجم مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل موزه دفاع مقدس کرمان بازسازی عملیات کربلای سه را خواهیم داشت.
وی تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان و افتتاح پروژه‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان برشمرد.
انتهای پیام

captcha