۴۷۰ گروه جهادی در کرمان در حال خدمت‌رسانی هستند
کد خبر: 3842812
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

۴۷۰ گروه جهادی در کرمان در حال خدمت‌رسانی هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول بسیج سازندگی کرمان گفت: تاکنون ۴۷۰ گروه جهادی جغرافیامحور در استان، ساماندهی شده‌اند که هم‌اکنون این گروه‌های جهادی در گروه‌های تخصصی در حال خدمت‌رسانی به مناطق مختلف هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی استان کرمان امروز سه‌شنبه، 26 شهریورماه در حاشیه اردوهای جهادی در بخش گلزار گفت: ریشه‌کنی آفت کرم خراط و احداث مسکن مددجویی از اقدامات اولویت‌دار بسیج سازندگی در این منطقه از استان کرمان است.

وی با برشمردن برنامه‌های بسیج سازندگی افزود: ساماندهی گروه‌های جهادی در سطح استان یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی است به طوری که تاکنون 470 گروه جهادی جغرافیا محور در استان کرمان ساماندهی شده‌اند که هم‌اکنون این گروه‌های جهادی در گروه‌های تخصصی در حال خدمت‌رسانی به مناطق مختلف هستند.

مسئول بسیج سازندگی کرمان با اشاره به ابلاغ وزیر کشور برای کمک بسیج و سپاه به دولت در راستای محرومیت‌زدایی در کشور بیان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی در بخش عمرانی و در راستای کمک به دولت، کارگروه بسیج سازندگی در سطح کشوری و استانی تشکیل شده که رئیس این کارگروه‌ها در استان‌ها، استانداران هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته کلنگ ساخت 746 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان به زمین زده شد که حدود 60 واحد آن در هفته بسیج تحویل مردم خواهد شد.

پاداش با اشاره به اقدامات و خدماتی که استان کرمان در شهرستان حمیدیه با کمک بسیج سازندگی ارائه داده است، اظهار کرد: 205 واحد ساخته شده تاکنون تحویل مردم این منطقه سیل‌زده از استان خوزستان شده است که بخشی از آن‌ها را گروه‌های جهادی احداث کرده‌اند.

وی به لزوم توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای شهر و مناطق محروم در جنوب استان کرمان اشاره و بیان کرد: حدود 260 پرو‌ژه عمرانی در مناطق حاشیه‌ای و مناطق محروم استان کرمان در حال اجرا داریم که افتتاح برخی از این پروژه‌ها را در اول مهرماه سال جاری شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha