۱۰ مهرماه؛ زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس کرمان
کد خبر: 3842526
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

۱۰ مهرماه؛ زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس کرمان

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمان گفت: مرحله دوم جشن نیکوکاری ۱۰ مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد امام خمیمی(ره) استان، سهراب روستایی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمیمی(ره) کرمان امروز دوشنبه، 25 شهریور گفت: کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال در کرما‌ن به یک میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش‌ یافته که ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی از راه‌اندازی بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان خبر داد و افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان کرمان برگزار شد و مرحله دوم این جشن نیز ۱۰ مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

روستایی شعار جشن عاطفه‌ها را «با رنک مهر رؤیایی را بسازیم» بیان کرد و گفت: امیدواریم مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز امسال با حضور پرشور دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان در سطح مدارس سراسر استان برگزار شود.

وی از توزیع 200 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان خبر داد و تأکید کرد: این پاکت‌ها مهرماه امسال هم‌زمان با بازگشایی مدارس و قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha