اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان اجرا می‌شود
کد خبر: 3842448
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهر کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان امروز دوشنبه، 25 شهریور گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح «مهر تحصیلی» با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در شهر کرمان اجرا می‌شود.
وی افزود: بیش از ۷۰۰ کیف تحصیلی همراه با نوشت‌افزار کمک آموزشی و لوازم‌التحریر از محل نیات موقوفات شهر کرمان و کمک سازمان اوقاف با همکاری کمیته امداد استان برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است و طی مراسمی با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین دانش‌آموزان یتیم و نیازمند توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: برآورد هزینه هر کیف بالغ بر ۱۴۵ هزار تومان است، که تمام لوازم کمک آموزشی خریداری شده تولید داخل و در راستای حمایت از کالای ایرانی انتخاب شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان با بیان اینکه برای امور تحصیلی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان موقوفه خاصی نداریم، تصریح کرد: تنها چند موقوفه در شهرستان وجود دارد که بخشی از نیات واقف مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام فقیر است.
انتهای پیام

captcha