بهره‌گیری از ظرفیت نهضت عاشورا؛ سیاست اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3842206
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

بهره‌گیری از ظرفیت نهضت عاشورا؛ سیاست اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: سیاست اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس بهره‌گیری از ظرفیت نهضت عاشورا است و اعتقاد داریم که دفاع مقدس ادامه حماسه عاشورا است.

محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون دو جلسه برای برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس از مهمترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است، افزود: هدف از برگزاری این هفته ارتقای روحیه مقاومت، ولایتمداری، ایثار و شهادت در جامعه و وحدت بین نیروهای مسلح کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌ها با رویکرد شعار «ما پیروزیم» اقدام خواهیم کرد، بیان کرد: سیاست اجرای برنامه‌های این هفته بهره‌گیری از ظرفیت نهضت عاشورا است و اعتقاد داریم که دفاع مقدس ادامه حماسه عاشورا است.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در کرمان در روز 31 شهریور با محوریت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار می‌شود تأکید کرد: در جلسه قبل مصوب شد که اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های پیشنهادی خود با محوریت مردمی بودن را ارائه کنند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه دوره آموزشی آشنایی با دفاع مقدس ویژه مدیران ارشد استان برگزار می‌شود، بیان کرد: شب خاطره گرامیداشت حماسه عملیات ثامن‌الائمه و هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha