گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3841982
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار کرمان گفت: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس روز هفتم مهرماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی بابایی، فرماندار کرمان امروز شنبه، 23 شهریور در کمیته استانی دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته در کرمان گفت: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس روز هفتم مهر در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌هایی که برای این گردهمایی در نظر گرفته شده، افزود: این همایش با حضور جانبازان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سیاوش مسلمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این کمیته با اشاره به اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح امسال در مراکز استان‌ها به سپاه واگذار شده است، اظهار کرد: در کرمان کار آماده‌سازی جایگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات کربلای 3 از یکم تا ششم مهرماه امسال در محل موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار می‌شود، افزود: این عملیات به صورت آبی و خاکی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان از نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس استان کرمان در این هفته خبر داد و بیان کرد: 20 یادواره شهدا در طول هفته دفاع مقدس در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha