اجرای مطلوب راهپیمایی اربعین یک وظیفه مذهبی و اداری است
کد خبر: 3841812
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

اجرای مطلوب راهپیمایی اربعین یک وظیفه مذهبی و اداری است

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان، راهپیمایی اربعین را یک وظیفه مذهبی، اخلاقی و اداری دانست که به عهده ما گذاشته شده و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار، امروز شنبه، 23 شهریور در سومین نشست کمیته استانی هماهنگی اربعین حسینی گفت: راهپیمایی اربعین یک وظیفه مذهبی، اخلاقی و اداری است که به عهده ما گذاشته شده و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با ابراز امیدواری از برگزاری راهپیمایی اربعین باشکوه و با معنویت و انعکاس کشوری و جهانی افزود: کمیته‌های استانی ستاد، دستورالعمل‌ها را به دقت مرور کنند و نظارت لازم را داشته باشند.

فدایی بیان کرد: برای برنامه‌ریزی‌ها هم اگر مشکلی وجود دارد با حوزه ستاد در استانداری هماهنگ و درمیان بگذارید که در مدت زمان باقیمانده و فرصتی که داریم رفع شوند.

استاندار کرمان همچنین درباره درخواست استان برای جابه‌جایی اردوگاه دائمی کرمان از مرز چذابه به شلمچه، بیان کرد: پیگیری‌های متعدد از سوی معاونت عمرانی استانداری با وزارت کشور و استانداری خوزستان صورت گرفته و دلایل امر نیز بیان شده است.

فدایی گفت: اکثر زائران کرمانی از مرز شلمچه عبور می‌کنند و ضمن اینکه استان در شلمچه زمینی نیز در اختیار دارد، اما تاکنون جواب قطعی در خصوص درخواست استان کرمان داده نشده است.

وی تأکید کرد: این مسئله از طریق نامه‌ای به وزارت کشور اعلام می‌شود که چون زائران کرمانی اکثراً در شلمچه هستند و زمینی هم خودمان داریم، آنجا را به‌عنوان اردوگاه تکمیل می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha