ثبت نام ۱۴ هزار خادمیار رضوی در کرمان
کد خبر: 3841809
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ثبت نام ۱۴ هزار خادمیار رضوی در کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در کرمان گفت: در ۲۳ شهرستان استان دفتر کانون‌ خادمیاران رضوی تشکیل شده و تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر از علاقه‌مندان به عنوان خادمیار رضوی در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدحسین صابری، مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در کرمان امروز جمعه، 22 شهریور در حاشیه دومین‌ مرحله آموزش طرح خادمیاران رضوی گفت: ارائه خدمات و امورات پزشکی، مشاوره، اعزام به زیارت بار اولی‌ها، توزیع سبد غذایی، شناسایی نیازمندان، انجام امورات فرهنگی و هنری و... از جمله فعالیت‌های کانون‌های خادمیاران رضوی است.

وی افزود: در شهرستان‌ها و شهرهایی که شهرداری دارند امکان تشکیل کانون خادمیاران رضوی وجود دارد تا زمینه برای جذب و سازماندهی علاقه‌مندان رقم بخورد.

مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در کرمان بیان کرد: در ۲۳ شهرستان استان، دفتر کانون‌ خادمیاران رضوی تشکیل شده و تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر از علاقه‌مندان به‌عنوان خادمیار رضوی در سامانه ثبت نام کرده‌اند. طی سه سال گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر از افراد در جای جای استان کرمان تحت عنوان زیارت اولی شناسایی و به مشهد مقدس به سفر سه روزه اعزام شده‌اند.

صابری اظهار کرد: در آستانه سومین سال تأسیس مرکز امور خادمیاران قدس رضوی قرار داریم که در این مدت حدود ۲۵۰ هزار نفر از مشتاقان توفیق ثبت نامه در سامانه خادمیاری پیدا کرده‌اند و خدمات ارزنده خود در ابعاد مختلف در سطح کشور به نیازمندان ارائه کرده‌اند.

مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در کرمان گفت: تاکنون بخش عظیمی از این افراد پس از تأیید نهایی گزینش توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را به‌دست آورده‌اند.

صابری تأکید کرد: به نظر می‌رسد با اجرای این طرح فراگیر با توجه به وجود خیل عظیم مشتاقان، به یاری خداوند و با عنایت امام رضا(ع) بخش عمده ای از مشکلات جامعه در ابعاد مختلف مرتفع شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۶:۰۲
0
1
وبلاگ حقوقی محمد نصری مهاجری

http://mohammadnasri.blogfa.com/
captcha