فرهنگ عاشورا همراه با بصیرت و شجاعت است
کد خبر: 3841683
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
زاهدی:

فرهنگ عاشورا همراه با بصیرت و شجاعت است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: فرهنگ عاشورا همراه با بصیرت و شجاعت و از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و منشأ امام شناسی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، عباس زاهدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان امروز پنجشنبه، 21 شهریور در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: فرهنگ عاشورا همراه با بصیرت و شجاعت و از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و منشأ امام شناسی است.
وی افزود: باید منویات مقام‌ معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم اخلاص، کار جهادی، پرهیز از تجمل گرایی و اقدام به موقع از خواسته‌های ایشان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: ایثار و از خود گذشتگی، ترویج و اهتزاز فرهنگ شهادت، عدم‌ وابستگی به پست و مقام، اخلاص و روح آزادگی، مبارزه با جنگ‌ روانی دشمنان، نفوذ ناپذیری و... همواره باید مد نظر مدیران و خدمت گزاران به نظام و‌مردم باشد.
زاهدی تصریح کرد: در دوران حضور در کوهبنان شاهد زلزله بودیم اما در این حادثه سپاه همواره در خدمت مردم در کنار سایر ادارات بود در راستای اشغالزایی هم تلاش‌هایی انجام شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان اظهارکرد: در بحث مردم‌داری و مردم‌یاری ساخت منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در دستور کار داریم و سه پایگاه در شهرستان به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.
وی تأکید کرد: کارهای فرهنگی خوبی در شهرستان انجام شده است لذا شاهد آرامش و آسایش مردم به همت نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
انتهای پیام

captcha